[eg_block stretch=”boxed” without=”” layout=”{margin-top:(5)|margin-right:(5)|margin-bottom:(5)|margin-left:(5)|padding-top:(5)|padding-right:(5)|padding-bottom:(5)|padding-left:(5)}” background=”{image:()|color:(#FFFFFF)|parallax:(1)|position:(center center)|attachment:(initial)|repeat:(no-repeat)|size:(initial)}”][eg_side s_l=”1/1″][eg_textblock]

  • İşverene, iş sağlığı konusunda rehberlik ve danışmanlık yapmak
  • Çalışanların işe giriş ve periyodik sağlık muayenelerini yapmak
  • Çalışanlara genel sağlık konularında eğitim vermek
  • İşin yürütümündeki ergonomik ve psikososyal riskleri değerlendirerek, iş ile işçinin uyumunu sağlamak
  • İş sağlığı ve güvenliği kurulu çalışmalarına katılmak
  • İşyerindeki gözetim ve denetim sistemi çalışmalarına katılmak
  • Kantin, yemekhane, yatakhane, kreş ve emzirme odaları ile soyunma odaları, duş ve tuvaletlerin bakımı ve temizliği konusunda gerekli kontrolleri yapmak
  • İş güvenliği öncülüğünde yapılan risk değerlendirmesi çalışmalarına katılmak
  • İşyerindeki risklerin değerlendirilmesi ve önlenmesi ile ilgili mevzuata uygun koruyucu sağlık muayenelerini yapmak
  • Gece vardiyaları da dâhil olmak üzere işçilerin sağlık gözetimini yapmak
  • İşyerindeki genel hijyen şartlarını denetlemek
  • Yıllık çalışma planı hazırlamak

[/eg_textblock][/eg_side][/eg_block]